24 Mart 2015 Salı

TAG: İLKlerim / My First Time II Kupakızınınmakyajı


Merhabalar (: Bugün çok farklı tarzda bir yazı paylaşacağım. İlk defa bir TAG yazısı paylaşıyorum. Gerçi blogum henüz çok yeni ve farklı bir yazı yazmak istediğimde bu genelde o türdeki ilk yazım oluyor :D Ama olsun...  (:

Sevgili Ali Rıza Tunçer (care4male), Youtube kanalında bu TAG' i yapmış ve blogu olan herkesi de etiketlemiş. Ben de ona çok teşekkür ediyor ve soruları cevaplamaya başlıyorum. Keyifli okumalar... (:

1) İlk aşkın?
Bu soruyu cevaplamak benim için çok zor. Çünkü çocukken o kadar çok aşık olurdum ki ilkini ben bile hatırlamıyorum :D

2) İlk işin?
Maalesef henüz iş tecrübem olmadı.

3) İlk araban? 
Audi A5. Hayır , arabam yok ama bir gün alabilirsem bunu almak istiyorum (:

4) Bu sabah sana mesaj atan ilk kişi?
Kamu Haber (:

5) Bu sabah ilk kimi düşündün?
Kerem' i.

6) İlk öğretmenin?
İlk öğretmenim anaokulu öğretmenimdi ama anaokuluna 1 ay gittiğim için adını hatırlamıyorum (:
İlkokul öğretmenimin adı Mehmet Oral' dı. 1.sınıftan 5.sınıfa kadar okuttu beni. Saygılar... :D

7) İlk uçak yolculuğun?
1 ya da 2 yaşlarımdayken İstanbul' a gitmişim. İstanbul' dan başka bir yere de gitmedim zaten uçakla.

8) İlk yakın arkadaşın, hala görüşüyor musunuz?
1 yaşımdayken tanıştığım Eda (: Komşumuzdu. Evet hâlâ görüşüyoruz.
 
9) İlk yatıya gittiğin arkadaşın?
8.sınıfta ismi Nuseybe olan bir arkadaşımda kalmıştım. İlk ve son oldu bir daha kimsede yatıya kalmadım.

10) Bu sabah ilk kimle konuştun?
Babamla.

11) İlk katıldığın nikah veya düğün?
Hatırlamıyorum ama fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla babamın arkadaşının düğünüymüş.

12) Gittiğin ilk konser?
Üniversitenin bahar şenliklerinde Ferhat Göçer konserine gitmiştim. Kaçıncı sınıftaydım hatırlamıyorum ama 6 veya 7 olabilir.

13) Kırılan ilk kemiğin?
5.sınıfta beden eğitimi dersindeydik. Koşu yarışı yaparken düşüp sol bileğimi kırmıştım.

14) İlk piercingin?
Yok.

15) İlk yurtdışı seyahatin?
Hiç yurt dışına çıkmadım :/

16) İzlediğin ilk film?
Sinemada, Sevimli Canavarlar' dı. Onun dışında hatırlamıyorum.

17) Okulda aldığın ilk ceza?
Hiç ceza almadım.

18) İlk oda arkadaşın?
Ailemin yanında okuyorum. Bu zamana kadar da hep ailemle yaşadım. O yüzden oda arkadaşım, ev arkadaşım vs. olamadı.

19) Aldığın ilk ders?
7.sınıfta Matematikten özel ders almıştım.

20) İzlediğin ilk youtube kanalı?
Topuklu Ayakkabım (: Deniz' in kanalıydı (:

Sorular bu kadardı (:
Eğer siz de bu TAG' i yapmak isterseniz ben de sizi etiketliyorum. Yaptıktan sonra cevaplarınızı benimle paylaşmayı da unutmayın (: Ali Rıza' ya tekrar teşekkür ederim (:
Okuduğunuz için teşekkürler.
Gününüz güzel geçsin.

1 yorum: