9 Mart 2015 Pazartesi

Kadınlar Günü Şımartması (Alışverişi) (: II Kupakızınınmakyajı


Merhabalar ! (:
Ahh bu bloga daha fazla yazamamak, yazmak istediğimi bir haftada ancak tamamlayabilmek nasıl içime dert oluyor nasıl... Neyse artık bir süre daha böyle devam etmek mecburiyetindeyiz :/ İçimizi karartmayalım ve konumuza dönelim (:

Öncelikle hepimizin geçmiş Kadınlar Günü' nü kutlarım (: Kadınlar Günü sebebiyle Watsons ve Gratis' te (ve daha bir çok kişisel bakım mağazasında) indirimler vardı. Migros da sağ olsun bizleri düşünmüş ve cilt bakım ürünlerinde %50 indirim yapmıştı. Ben de bu indirimlerden yaralanıp biraz kendimi şımartmak istedim. Aldıklarımın çoğu nemlendirici görüldüğü gibi pek de şımaramadım aslında. Hemen anlatmaya başlayayım...

Style Expertise Salt Infusion Surf Spray: Watsons' ın kendine has olan markalarından birinin -sanırım superdrug- deniz tuzu spreyini aldım. Toni&Guy 'ın ürünü bana biraz pahalı geliyor bu yüzden deneme amaçlı öncelikle bu alayım dedim. Henüz denemedim, deneyince yorumlarımı sizlerle mutlaka paylaşacağım. Fiyatı 4.75 TL.

Vaseline Baby Nemlendirici Jel: Vazelini hep kullanıyorum yumuşatamayacağı yer yok gibi. Dudaklarınıza, ellerinize, topuklarınıza, dirseklerinize... kuru olan her bölgeye sürebilirsiniz. Okumak isterseniz şu yazımda kendisini ne kadar çok sevdiğimden bahsetmiştim. Önceden kakao yağlı olanını kullanıyordum. Ama o iştah açıcı bir koku olduğu için değiştireyim dedim (: Ve bebekler için olanını aldım (burada şımartmışım kendimi). Bu normal vazelin kokuyor. Fiyatı 4.70 TL.

Neutrogena Lips Labial Labios Dudak Nemlendiricisi: Bir çok blogda ve vlogda Neutrogena dudak balmının övüldüğünü görmüştüm ama sanırım bu değildi (: Buydu sanıp aldım. Nemlendirmesi benim dudaklarım için yeterli gelmedi maalesef. Bayağı kat kat uygulamam gerekiyor. Nivea' nın renksiz lip balmının biraz daha yoğun olanı. Fiyatı 6.99 TL. (indirimli)

Dalan Dolive El ve Vücut Kremi: Çantamın demirbaşı... Çok kuru elleriniz varsa kesinlikle edinmelisiniz. Yoğun bir kıvamı olmasına rağmen hızlı emiliyor ve mükemmel kokuyor. Zeytin yağlı ve paraben içermiyor. Fiyatı 1 TL (:

Hask Keratin Protein Saç Maskesi: İlk kez gördüm bu markayı Gratis' te. Pürüzsüz, parlak hale getirir , uçuşmayı önler. Yazısını okuyunca bunu almaya karar verdim. 2 çeşidi daha vardı. Onları da deneyeceğim. Fiyatı 5.25 TL. (indirimli)

Hask Coconut Monoi Oil Saç Yağı: Nemlendirme vaat eden bir saç bakım yağı olduğu için aldım. Muhteşem hindistan cevizi kokuyor. Bir kere kullandım. Yumuşacık yaptı saçlarımı. Bu benim çok istediğim bir şey değil ama isteyenler varsa beğeneceklerini düşünüyorum. Detaylı yazısı bir müddet daha kullandıktan sonra... Fiyatı 5.25 TL.

Wet n Wild Nutty Tekli Far: Wet n Wild Türkiye'ye geldiğinden beri aklımdaydı bu renk. %40 indirimi de görünce hemen aldım. Fiyatı 4 TL. (indirimli)

Neutrogena Kış Aşkı Hızlı Emilen El Kremi: Bu krem bana pahalı geldiği için almıyordum ama merak ediyordum. Migros' tan aldım. Bu arada şöyle bir şey fark ettim; Watsons'ta indirimli olan fiyat, Migros' ta indirimsiz fiyat olarak satılıyor. Anlayamadım bu ne iş ? Neyse kremi iki kez kullandım. Biraz daha hızlı emilmesini isterdim açıkçası. Sürdükten sonra 5 dakika bile geçmiş olsa kalem tutmak istemiyorum mesela. Ellerinize buhar banyosu yaptırmış gibi bir hissiyatı var, sevdim. Fiyatı 4.25 TL. (indirimli)

Benim alışverişim resmen nemlendirme üzerine kurulu olmuş gerçekten (: Ama hep denemediğim ürünler aldığım için içime sinen bir alışveriş oldu. Siz neler aldınız ? Memnun kaldığınız/kalmadığınız ürünler neler oldu ? Benim aldıklarımdan daha önce kullandıklarınız var mı ? Yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim (: 
Umarım keyifle okumuşsunuzdur. Okuduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim.
Gününüz güzel geçsin (: -xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder