23 Mart 2015 Pazartesi

Avon Moroccan Argan Oil Saç Maskesi II Kupakızınınmakyajı

Avon Moroccan Argan Oil Saç Maskesi

Herkese yeniden merhabaa ! (:

Bugün benim çok sevdiğim ve saç bakım rutinimin vazgeçilmez bir parçası olan Avon' un Fas Argan Yağlı Saç Maskesi ' ni yorumlayacağım.

Benim saçlarım çok elektrikleniyor. Bunu daha önceki yazılarımda da belirtmiştim. Bu durumu engellemek için hep saçlarımı nemlendirme telaşındayım. Bu maskeyi de deneme amaçlı aldığımda çok fazla bir beklentim yoktu açıkçası.

Avucuma ilk sıktığımda çok yoğun bir yapısı olduğunu gördüm. Benim saç maskesi uygularken şöyle bir huyum vardır; saç uçlarıma uyguladıktan sonra elimde kalanı daha tepe kısımlara sürüyorum. Bazı maskeler ağırlaştırıyor ve yağlandırıyor saç diplerimi. Bunları sadece saç uçlarıma kullanmayı tercih ediyorum. Bu maske ise yoğun yapısına rağmen saç diplerimde hiçbir ağırlık ya da yağlanma yapmadı. Normalde 5 dakika bekletin diyor ancak ben saçlarımı çok yumuşatmasın diye 3 dakika kadar bekletip duruluyorum. 

Avon Moroccan Argan Oil Saç Maskesi

En sevdiğim yönü etkisinin bir günlük olmayışı. Uyguladığım günden sonra 2 gün daha etkisini görebiliyorum saçlarımda. Yoğun bir nemlendirme sağlıyor ve yumuşacık yapıyor. Tabii bu yumuşatma benim pek hoşuma giden bir durum değil. Ama görmezden gelmeye çalışıyorum. 

Elektriklenmeye karşı en sevdiğim ürün buydu ama son zamanlarda yeni bir maske daha keşfettim. O bundan daha iyi geldi. Yani biraz geride kaldı Avon' un maskesi (: Yeni keşfimi bir süre daha deneyip yorumlarımı paylaşacağım.

Kısacası nemlendirme, parlaklık, yumuşaklık , bakım istiyorsanız ve bunları yaparken saçlarımı ağırlaştırmasın diyorsanız bu maskeye bir şans verebilirsiniz. Ama benim gibi elektriklenmeden şikâyetçiyseniz tam anlamıyla elektriklenmeyi sıfırlıyor diyebileceğim bir maske değil.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim (:
Gününüz güzel geçsin. -xoxo


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder